Ontwerp T-shirt

In het magazine van Natuurpunt stond een wedstrijd.
Ontwerp je eigen T-shirt met dierensporen op en win drie boeken over spoorzoeken.
Daarbij komt ook nog dat het winnend ontwerp echt wordt gedrukt en verkocht op T-shirts.

Dit laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan en ik ben meteen aan het ontwerpen gegaan.
Na enkele tests ben ik uiteindelijk tot dit resultaat gekomen.


Vossenspoor

Dit is de pootafdruk van een vos, gemaakt uit kleine pootafdrukken van de vos.

Om de kleine pootafdruk te maken heb ik uit een platte gom een pootafdruk gesneden met gutsen. 
De kleine pootafdruk is 3,5 cm x 1,5 cm groot (of klein).
Deze heb ik op een A3-blad gestempeld, ingescand en in zwart-wit gezet.

Ik heb geen idee tot wanneer de wedstrijd loopt, maar ik hoop dat ik win natuurlijk ^^

Reacties